fredag 10 juli 2009

Många träffar blir det......

Var hos barnmorskan igen.Värderna var bra,så det lönar sig att ta det lite lugnt men hon tyckte absolut inte att jag skulle sluta leva,skönt att höra!
Var sen en sväng förbi Malins jobb för att träffa henne en kortis & ta igen lite vad som hänt på sistone innan jag åkte till Linda & lilla Filip för en fika.Tips:Linda hade gjort en super god paj från Recept.nu med Leila.Den var med jordgubbar & rabarber & ett smarrigt täckte & vaniljsås till. Den måste jag också göra!Efter det besöket åkte jag hem där min bror väntade på mig med en glass,det var en trevlig överraskning.Då dök Frida & Mirre förbi med lite växter jag hade beställt från deras jobb,då fick jag ju träffa dom också även om det bara var i några minuter.
Nu har jag en träff med min sambo,lite grillat ala grekiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar