fredag 31 juli 2009

Hemma igen.

Vi blev hemskickade efter en timme.Det var väl väntat egentligen men vi blev oerhört besvikna ändå.Jag trodde att de skulle kolla om jag var något öppen men de gjorde bara en vanlig hjärt & blodtryckskontroll & sen fick vi en ny tid imorgonbitti.Har inte jag gått nog över tiden nu?Man får gå i tre dagar med vatten innan de sätter igång det.Super kul,inte nog med att väntan är över jävlig, nu ska jag ha forssränning på det också!Markus gick ut & jobbade nu & jag får väl återgå till mina serier.SUCK!

2 kommentarer:

  1. Håll ut - när som helst händer det! Och tänk denna långa väntan i alla månader och snart kommer ni att få träffa bebisen. I relation till alla månader ni väntat så är den sista väntan mer som ett par extra sekunder.....om än otåliga :-)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Det var en gång en liten tjej som var ute och
    gick med sin lilla vattenkanin tillsammans med
    sin bästa vän, som också hade en. Hennes lilla
    vän var lika sen som Er lilla ...
    Många kramar och lycka till från oss båda.

    SvaraRadera