onsdag 1 juli 2009

Fullt schema.

Idag har jag haft en sån där jobbig dag med ärenden inne i stan.Jag fick t.o.m ställa min klocka så att jag skulle kunna komma upp i tid i morse.Inget konstigt tycker ni men min klocka har inte varit iställd på väckning på över tre månader-jag vet att jag har det guld! I dag var det bara att ta fighten på arbetsförmedlingen igen men denna gång gick det bra & jag kommer inte att behöva bli inkallad mer,skönt.Sen var jag hos barnmorskan för lite prover & denna gång hade jag för högt blodtryck & måste dit igen på fredag!Hon tyckte jätte synd om mig för mina jätte klampar till fötter,det är skönt med sympati för de är verkligen stora!Efter det åkte jag åter igen tillbaka med skit poolen & byte till en annan modell, fulare också.Men jag orkar inte gå igenom samma sak för tredje gången.Så kul är det ju inte att hålla på att blåsa upp, fylla med vatten för att sedan töma & åka tillbaka till affären.Jag passade också på att in handla en amningsbh att packa med i Bbväskan men det var ju inte heller så lätt, kommer vi att snacka om honungs eller vattenmeloner...........jag tog en som var för stor idag så det blir nog bra & i annat fall väldigt löst & ledigt!När jag väl kom hem på em var det inget annat än kläder av & bikini på för jag har nästan runnit bort under dagen & kläder är ingen höjdare att ha på sig sådana här dar!Skönt med en slappardag imorgon........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar