fredag 31 juli 2009

Nu händer det.....

Vaknade som vanligt i morse utan att det har hänt något mer under natten förutom de vanliga rutinerna. Lade mig sen i soffan & började kolla på en film.Markus vaknade & kom ut & tittade på mig & undrade varför det inte blev någon bebis i natt heller.Den kommer nog om några dagar sa han & gick hemifrån.Då bestämde jag mig för att gå upp & göra frukost.Då hände något - Vattnet gick!Fattade inte först men nu går det inte att ta misste.Det var bara att ringa efter Markus direkt! Då jag inte känner någon speciell smärta mer än den vanliga som jag har haft i ett par dagar fick jag en tid för undersökning på förlossningen i em.Barnmorskan som svarade i telefonen sa att det dessutom var fullproppat hos dom.Min mardröm!Fortsättning följer.............

1 kommentar:

  1. Gud vad spännande!!! Se till att få ut den där ungen nu, Astrid och jag vill ha fikasällskap på stan.
    Vi håller tummarna hela familjen att den kommer ut nu.

    SvaraRadera