måndag 20 september 2010

Mitt ute i ingenstans nästan......

hamnade vi när vi skulle på promenad.Tanken var att gå till Bettan & hälsa på morbror & morfar som snickrar ett garage där men jag ville inte ta den superlånga vägen.Så jag tog stigen in i skogen,bara ett problem,stigen var endast för fötter & inte en fyrhjultvagn.När jag hade kämpat som ett djur för att i huvudtaget kunna ta mig fram så slutade stigen & det blev en lerig åker istället! Toppen verkligen,kände mig hur dum som helst.Väl framme 1 timme senare så hade morfar & morbror åkt hem!Så typiskt.Jag pratade lite med Bettan & sen ringde jag efter Markus som fick komma & hämta oss.Bara tanken på en timmes promenad hem också fick benen att vika sig.

Grattis igen Bettan hoppas du fick en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. va kul :) så är det att bo på landet haha... ja sista biten på vägen till strandhugget genom skogen är inte den bästa på hösten! då vet vi att vi ska undvika den, tack :) kram kram

    SvaraRadera
  2. Hihihi. Du såg lite sliten ut när du kom fram. Skoja bara - du såg hur fräsch ut som helst. Kul att få oväntat besök på sin födelsedag!!! Ha det gott. Kram Bettan

    SvaraRadera