torsdag 16 september 2010

Kaffe & 80 minuters promenad!

Äntligen tog jag mig i kragen & promenerade till Linda & mammaträffen.Det var lite tackvare att jag hade bestämt med en tjej som skulle vänta på oss för att gå tillsammans annars hade jag nog tatt den där bilen.Det är ju stressigt på morgonen,speciellt eftersom att jag måste fixa min LCHF frukost & äta innan, för på fikat kan jag bara njuta av kaffet(& lite ostskivor om det finns) Idag var det extra tortyr för Linda hade gjort en fantastiskt frulle till alla,men jag stod emot!En liten applåd för mig.Julia som hade super skoj somvanligt & struntade totalt i om jag var där eller inte tog igen det när vi kom hem & blev jätte mammig & klängig.Men vi hade en mysig em & för första gången på jag vet inte hur länge så blev nattningen både lätt & mysig.Tre godnatt sagor,puss & godnatt ett par gånger,stökade & bäddade om i sängen(det gör hon alltid)sen sov hon,mitt lilla hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar