torsdag 27 maj 2010

Villken karl man har!

Imorse bestämde jag mig för att promenera till Hedenlunda där Frida bor som skulle ha dagens fika.Det var underbart väder,så skönt att gå.Då får jag punka på vagnen!
Jag fortsatte ändå till Frida & hoppades på att det bara var dåligt med luft & att det skulle fungera att pumpa upp det.Men på hemvägen hann jag knappt lämna huset förren det började pysa ut luft & kort därefter var det tomt.Det tar ca 40min att gå så jag tyckte att det var onödigt att rulla vidare på det däcket.Jag ringde Markus som direkt hoppade in i bilen & hämtade upp oss.När vi kom hem tog han däcket & gick in i verkstaden medans jag & Julia satt kvar i bilen.10 minuter senare var däcket lagat & jag kunde åka & handla!
Villken tur man har som har en Markus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar