söndag 30 maj 2010

Lördag.





Efter en trevlig tjejmiddag blev det endast 3 timmars sömn då katten kom in i sovrummet vid 5 & jamade så hon väckte Julia som tyckte att det då var dax att gå upp.Härligt när man dessutom är lite bakis.Jag hade bokat tid hos frisören kl 9,45 & såg ut som ett vrak när jag kom dit.Nästan så att jag somnade när hon tvättade håret på mig!Efter det kom Markus & Julia & mötte upp mig i stan så vi gick till paus & åt lunch.Sen var jag så mätt & trött att jag knappt orkade gå till bilen.Men det blev en kort vila hemma för vi var bortbjudna till Linda & Martin kl,17.Där fick vi också godmat & vin & en helt underbart god pavlovadessert med jordgubbar & rabarber.Vi som trodde att vi skulle däcka runt nio packade in oss i bilen efter ett & då pga av att Julia hade fått nog.Den ungen kan verkligen inte koppla av & sova borta,jobbigt!
Tack för en jätte trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. tack själv för trevligt sällskap!
    (jag är inte lika duktig på att skriva på min egen blogg...har så mkt att uppdatera nu.)

    kram

    SvaraRadera