onsdag 1 oktober 2014

Har blivit stor!

Man märker tydligt att tiden går snabbare med andra barnet och att man tar  för givet vissa färdigheter. Som att tex att Linnea slutade krypa och började gå hela tiden för snart tre veckor sedan.Det var Markus som kommenterade att jag inte hade uppmärksammat detta här.Att hon förstår precis allt man säger, har fått humör och blivit en egen liten individ, vet precis hur hon ska retas med syrran och göra för att få mammas uppmärksamhet, har sina favorit låtar på radion som hon dansar till VARJE gång, skulle kunna äta hur många bananer som helst om hon fick!Idag när vi satt och åt middag allihopa slog det mig också att hon sitter och äter alldeles själv med sin lilla sked och jag glömde t.o.m bort att jag brukar hjälpa till med en sked jag också.  
Jahopp, då var det över med att ha en bebis här hemma då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar