onsdag 22 oktober 2014

En natt......

avklarad i nya egna rum! För första gången så blev det nytt för alla samtidigt! Det är inte helt klart ännu, lite tapetsering kvar, fattas några lister och jag målar fortfarande mina ränder i Julias rum. Det blev en minst sagt kaotisk natt utan någon vidare sömn trots att vi alla hade sett fram emot våra nya rum.Julia som alltid har på något sätt sovit med oss ( även om hon somnat själv i eget rum)  vaknade inatt och var inte nöjd över den nya rutinen! Det blev en strid mellan henne och mig som varade i nästan fyra timmar. Jag förstod att det var inte var vart sängen stod som var problemet utan att hon inte fick sova med mig.Så det var bara att kämpa, hur jobbigt det än var och tillslut somnade hon. 
Lillfisen däremot är nöjd vart som helst och var så glad åt sitt egna lilla rum och sov nästan hela natten utan att "ropa" ända fram till kl8 på morgonen!
Det är ju bra ialla fall att man lär sig av sina misstag och försöker göra rätt andra gången!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar