onsdag 21 augusti 2013

Allt är kaos........

Trodde inte att man kunde ha så mycket tårar i kroppen men nu har jag gråtit i nästan två dagar.Igår var vi hos ortopeden med Linnea och fick svaret vi fasade över-hon har ett höftfel.Jag var så glad att jag hade googlat om det för annars hade jag nog brutit ihop totalt när de hämtade skenan och spänner på på min lilla tjejas sköra kropp.Den är vulgär!Jag HATAR den!Hela besöket var sinnessjukt och vi har aldrig träffat någon så omänsklig läkare någonsin, skulle kunna skriva millångt inlägg om hur vi blev behandlade!Vi blev intalade om att barn inte blir påverkade av skena och att det bara är vi föräldrar som tycker den är jobbig.Inte våran tjej som varit lugn, nöjd och glad sen hon föddes.Hon skrek och gnällde i timmar.Kunde inte sova, var vaken i över femtimmar, hon som annars sover tre och vaken en!Men det absolut hjärtskärande var när hon skrek av smärta.Den jävla skena skär in i kroppen på flera ställen.Det är svårt att amma och nästan helt omöjligt att rapa, blöjan kan inte sitta tätt, bada får vi göra på sjukhuset.Jag kan inte hålla henne, hur jag än gör skriker hon.Jag HATAR den!Kan inte fatta att det händer oss.Varför får vi aldrig vara lyckliga? Jag HATAR den !!!

1 kommentar:

  1. Kan verkligen relatera...vi hade skenan ett dygn, hatade den! Fick som tur var byta till frejkabyxa...den här vi nu....4 veckor kvar av totalt 6...hoppas det inte blir längre :(

    SvaraRadera