fredag 24 maj 2013

Nu börjas det på allvar!!!

Jag har lidit länge av karpaltunnelsyndrom(värk och dommningar i händer och armar) men de senaste dagarna blir det bara värre och värre.Det finns inget att görs åt det mer än mildra med vila och använda stödbandage.Ska tydligen försvinna direkt efter förlossningen och det hoppas jag verkligen för det är vidrigt, gör ont och jag kan inte sova.Sen har fötterna börjart svullna rejält också och halsbrännan kommer oftare.Jorå, man kan ju inte må tipp topp hela vägen även om det hade varit skönt!Nästa vecka är mina sista arbetsdagar och då kanske jag mår bättre när jag får vila!Ska bli så himla gött!!

Lite bättre mår man ju iallafall när man kan kliva ut genom dörren och plocka sig en fin bukett med syrener att sätta i nya vasen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar