söndag 12 maj 2013

Firat "lilla" mig......

Så var det dax igen.Huset städat, bordet dukat , maten fixad och så massa gäster! Jag gillar't!!!!!
Idag bjöd jag på Italienskbuffe' och sommarbärcheesecake! Blev super lyckat förutom en "liten" incident........jag var så stolt över min fina tårta, alla tyckte den var jätte fin och Lena ville fota den.Då säger min bror att jag borde lägga den på magen och fota! "Menar du så här"säger jag och ska vinkla den ned mot magen och tappar hela tårta på bordet oppåtned över blommor och allt!!!!Det blev en tyst minut i rummet följt av skratt!!!!
Efter att alla var mätta och glada blev det utomhuslek med fullt ös.Igår kom nämligen farfar hem med en stor studsmatta och den var uppskattad av alla barnen!
En trevlig dag och en bra start av mitt födelsedagsfirande som kommer att fortsätta till tisdag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar