lördag 6 november 2010

Freaky friday!

Jag gillar fredagar.Det är något speciellt när veckan är slut, man går på stan & tar en lunch , handlar & äter gott på kvällen & sen väntar en hel kväll med Idol....... Men de senaste fredagarna har det varit massa hosta & snor eller en liten som inte vill sova som har förstört mitt soffliggande framför TVn. Så även denna fredag, Markus lade Julia & hon sov jätte gott & han åkte in till stan & jag såg fram emot mitt Idol.Men in i halva tävlingen hörde jag Julia gråta & gick in till henne.Jag lyfte upp henne ur sängen & då började hon att hosta & hosta & HOSTA.......................Två st fontän spyor över mig ledde det till.Lilla stackars barn, hon var helt förtvivlad & grät så hon nästan tappade andan.Jag fick nästan panik.Tog av oss alla kläderna & ställde oss i duschen för att bli av med det värsta men det var ju inte så lätt när man är själv.Julia skrek konstant & det gjorde mig så stressad att även jag tjöt tillslut.När jag äntligen fått henne lugn så somnade hon i min famn.Jag messade Markus att komma hem & när han gjorde det blev det tvätt & sanering för sovrum, toa & mig själv!

1 kommentar:

  1. Nej, Anna det var det värsta, stackars er när skall hostan försvinna, puss kram mamma.

    SvaraRadera