onsdag 14 juli 2010

Punka.....


Efter en inställd badtripp hängde vi hemma ganska länge.Markus & jag styrde lite med banken & huset som vi hade lagt bud på som vi nu förövrigt inte kommer att få pga bankens enligt mig jävligt höga krav.(hade jag 300000kr liggandes skulle vi ju inte bo så här!)Då Erika rinde bestämde vi att vi skulle ge oss ut på promenix runt strömmen.När jag sen kommer dit & packar ut vagnen upptäcker jag en punka på ena däcket!Den hade legat kvar i bilen över natten & jag hade ingen tanke på att kolla sånt.Det blev att packa in den i bilen igen,bära Julia till färgargården så vi åtminstonde fick en fika tillsammans.Små tjejerna var så fina i sina likadana sommarklänningar som de båda fått i present!(nej vi hade inte ringt varandra & bestämt klädval)

1 kommentar:

  1. Vilka söta småtjejer i lika samma sommarklänningar. jättegoa puss o kram mormor

    SvaraRadera