fredag 16 juli 2010

Aj Aj Aj mina stackars fötter.....




de är verkligen inte vana längre att stå upp på ett hårt stengolv i 8 timmar. Dessutom skulle jag göra mig till & ta fram ett par gamla jobbtofflor,det kan ju vara skönt tänkte jag,nu har jag blåsor,sår & värk!
Men trots det var det jätte kul & jag fixade allt,kanske är det som att lära sig cykla!!!Det gick i ett hela tiden med kunder,bud,beställningar & så hade jag ett bröllop tills imorgon.Bilderna är på brudbuketten,coragen & tärnan.
När jag stängde kom Markus & Julia,Oj vad vi hade längtat efter varann!
Vi åkte till Halvars & åt en glass innan vi åkte hem allihopa!

(Ps.pappan är inte en inbiten bloggare så därför inga bilder på deras dag tyvärr.)

Nu sover lillan & Markus har hyrt en skräckfilm så jag hoppas att jag kan sova gott inatt för jag har massor att göra i butiken i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar