tisdag 8 juni 2010

Villken skillnad!







Tänk vad hemmablind man kan bli!
Länge nu har framsidan hos oss sett ut som fan men trots det har vi inte gjort något med den.Men idag fick jag nog så vi åkte & köpte en liten trevlig kafèmöbel & massor med blommor som jag planterade i mina nya blomlådor & krukor som jag inhandlade igår!
Det blev så fint & världens lyft & trots fasaden inte ännu är bytt(skall bytas & tilläggsisoleras)så kan jag nog stå ut ett tag till.Lite nya kuddar också till stolarna så är jag nöjd till tusen.
Nu vill jag bjuda hem folk på fika,någon som är kaffesugen & vill sitta i mitt nya lilla smultronställe?

4 kommentarer:

  1. I Vilbergen finns 2 fikasugna flickor, men det får bli smalkakor eftersom jag och Anders precis delade på det som fanns kvar av rabarberpajen efter dagens mammafika. Så mycket var det med den bantningen, vi får promenera mera...

    SvaraRadera
  2. gud va fint, jättemysigt jag kommer gärna, kram mamma

    SvaraRadera
  3. så mysigt anna! vi kommer också gärna ngn dag! Kram Linda o Viktor

    SvaraRadera
  4. Så fint du har. Du kan gör mycket med dina gröna fingrar. Jag och ungarna kommer gärna och fikar med er när jag får en ledig dag i sommar. Kram Sophie

    SvaraRadera