torsdag 10 juni 2010

Den blomstertid nu kommer........








Tidigt imorse åkte jag ,Julia & mormor till Linköping för att titta på Majas skolavslutning.På vädret hade de lovat bra väder men det var ju iskallt men jag antar att man får vara glad att det inte regnade iallafall.Det var ju tur då att barnens sång värmde,det var så fint.Maja stod längst fram ,de var så duktiga allihopa!Elis som slutade på sitt dagis häromdagen tyckte det var lite för kallt ute så jag gav honom avslutningspresenten så han skulle ha något att göra.Jag köpte jätte fina soapbubblor på Lagerhouse som ser ut som glassar.Dessutom blev det fina färgglada bubblor också.Det måste jag köpa flera av!Efter att barnen sjungit klart & vi kramat varann hej då åkte vi & köpte en flytväst till Julia av en kille från Blocket så nu kan vi ge oss ut till sjöss i sommar! Självklart blev det också en tur till Ikea innan hemgång.
När vi kom hem blev Julia jätte varm så jag tog tempen & den var på nästan 39,5 så nu är det dax igen,Tjofadderittan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar