onsdag 23 juni 2010

Igår.........


åkte jag & Julia till Hageby & åt lunch på lindahls & sen blev det till Panduro där jag shoppade loss,det börjar ju dra ihop sig för den stora födelsedagen!
Sen på em kom morfar hem till oss & fikade för att sen gå med oss upp till ett hus i närheten som är till salu.Förväntningarna var höga & vi trodde nog alla att det bara var att piffa upp invändigt men icke.Jag blev skapligt besviken när min pappa sa att det skulle gå åt minst 1mille för att göra iordning.Jag kan inte förstå att vissa bor som de gör & när de väl ska göra något iordning så lappar de ihop saker fast de egentligen inte änns skulle komma på tanken utan istället lyfta telefonen & anlita någon som kan!Vi får väl se hur det hela slutar!

1 kommentar:

  1. min lilla prinsessa så fin du är puss o kram mormor

    SvaraRadera