torsdag 21 januari 2010

Provat lax mm.


Efter mammaträffen idag åkte Julia & jag till Maxi & storhandlade.Det gick bra även fast jag var själv & hon var vaken hela tiden,hon sov en stund hemma hos Laila.Jag bara la henne där på golvet på en filt så somnade hon,gullungen blir helt slut av att "leka" med kompisarna!Lilla Moa,Lailas dotter fick en laxpurè när vi var där så jag blev inspirerad att laga det till Julia,det blev kokt lax med potatis & morot i gräddsås & provencalkryddor.Kanske att hon är lite för liten än så länge för det var lite svårt för henne att svälja ner det men hon åt & tyckte det var jätte gott!
Julia fick låna en amningskudde på träffen så att jag kunde kolla om det var något för Julia att ha som stöd när hon satt men hon är inte så stadig ännu.Vi får öva mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar