onsdag 9 december 2009

Vi har världens duktigaste tjej!

Nu är det äntligen över med Julias urinvägsinfektion.Imorse bar det iväg till lassarettet för ultraljud & röngen av hennes njurar.Hon var så himla duktig,de skulle sätta in en kateter i urinröret för att spruta in kontrastvätskan & hon sa inte ett knyst,jag därimot stod & tjöt bredvid.Sen höll de på & styrde med henne så dant men Julia tyckte det mest var intressant med nya människor & läkare med glasögon.De berömde henne flera gånger för att hon var så lugn & då grät jag igen men av stolthet!Nu ska jag kasta de äckliga tabletterna som vi har fått tvingat i henne ända sen vi låg inlagda,så skönt.Ikväll ska Markus & jag fira (jag har ju även namnsdag idag!)med god mat & kanske ett glas vin & mysa med våran lilla tjej!
Grattis på namnsdagen lilla Ada!Hoppas du hade en skojig dag!Puss & Kram Faster & kusin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar