torsdag 31 december 2009

År 2009

Året började med att jag sålde min butik efter att vi fått reda på att vi skulle få barn & i maj avregistrerade jag firman!Kusinen Ada döptes.Markus fyllde 30år & hade en stor fest & hans lilla systerson Wilmer fyllde sitt första år.Kusin Elis fyllde 5 år.Jag startade min blogg & spenderade hela sommaren framför datorn eller i hamocken med boken "Flickan som lekte med elden".
Astrid föddes den 28 juni,då var det högsommarvärme ute!
Min underbara lilla tjej kom den 3 augusti,10 dagar efter satt datum.Julia kom också med solen & värmen.Ada hade sitt första födelsedagskalas.Julia fick en pyssling Ebba & har precis fått reda på att hon ska få en till 2010!Det blev 3st barndop straxt efter varann & svägerskan Lena blev gudmor till 2st gullungar!Kusin Maja började i 1klass i skolan & Ada började på dagis.Jag firade 1år som rökfri!Markus fick fira sin första Farsdag.Julia & jag gick med i en mammagrupp i Eksund & lärde känna en massa mammor & barn som Julia sen ska gå på dagis & skolan med!Julia lärde sig att vända sig från rygg till mage & skratta högt & de första matportionerna åt hon med glädje.Vi låg på sjukhus med Julia då hon fick sin urinvägsinfektion & därefter ett par sjukhusbesök tills hon var helt frisk..Hennes första jul var marken täckt av vit snö & firades hemma med hela familjen.Idag Nyårsafton ska vi fira hemma hos familjen Gustafsson i Smedby.Villket super bra år det har varit,jag ser fram emot 2010 & allt som kommer att hända då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar