måndag 14 december 2009

Sista (förhoppningsvis) turen till sjukhuset!

Idag var det min tur att röntgas.Det ville göra en bäckenmätning pga att Julia kom ut genom kejsarsnitt.Jag var som vanligt nervös,jag hatar verkligen sjukhus.Men Markus sa att det inte skulle vara någonting,men inte visste han att jag skulle få ha en linjaljävel mellan bennen!Nåja nu är det klart ialla fall så det är bara att hålla tummarna för resultatet.
Det blev ingen gran igår,Markus ville absolut ha en kungsgran men när vi kom till affären såg granarna ut som förra årets!Ändå skulle de ha 400kr för dem.När vi åkte till nästa ställe var det stängt.Det får bli senare i veckan.Vi hann ialla fall köpa en fin lampa som ska hänga över soffbordet & en super snygg tapet.När jag hade möblerat om i vardagsrummet kom jag på att det skulle vara fint med en fondvägg bakom matsalsbordet.Jag är så sugen att börja tapetsera men det verkar inte Julia vara så vi får väl vänta tills Markus kommer hem.
Julia fick ännu en ny smakupplevelse idag,palsternacka!Det var nog ännu godare än moroten tror jag.

1 kommentar:

  1. Hej på er :)!!
    Hoppas allt är bra med er.
    Jag och barnen va och köpte en jätte fin kungsgran på blomsterhuset för 250 kr. Dom hade många fina granar. Många kramar Frida

    SvaraRadera