tisdag 3 november 2009

Sprutor igen!

Idag fick Julia sina två första vaccinationssprutor i sina ben!Hon börjar nog att bli van med nålar för hon tog det väldigt bra.Eller så var det för att hon satt i lugna pappas knä medans jag inte änns ville titta på!Sen kom tjatet igen-får jag höra ett ord till om amning så stryper jag kärringen.Jag gillar inte BVC sjuksköterskan nåt vidare,det gick bra i början men detta tjat om amning gör mig galen.Ibland undrar jag om hon tror att jag låter mitt barn ligga & skrika för livet efter mat & ändå inte få något?Min Julia är en väldigt nätt liten tjej precis som både Markus & jag var när vi var små,dessutom är väl alla olika men hon kommenterar varje gång vi är där & väger Julia om hon är nöjd.Jag tyckte det var väldigt posetivt idag att hon hade gått upp i huvudtaget med tanke på att hon har varit jätte sjuk!Somsagt-kärring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar