tisdag 17 november 2009

Måndag




Idag startade Julia & jag dagen på BVC.Julia hade gått upp nästan 400g sen sist så den här gången vad det helt andra toner & kurvan såg jätte bra ut.Idag fick vi kallelse till njurröntgen,det blir den 9 dec.Så det är bara att fortsätta tvinga i henne medicinen som hon avskyr men bara hon blir frisk!Efter BVC åkte vi till Erika & Astrid & gick en lång skön promenad med många uppförsbackar(känns i benen).Sen bjöds det på fika & Julia fick låna babygymet & der tyckte hon var toppen!När vi skulle klä på oss fick jag tjejen att skratta högt genom att pussa henne på halsen.Kul när någon mer är med & får uppleva det.Finns det något mer underbarare läte,tror inte det!Sen bar det iväg till Maxi för att storhandla till dopet.Min mamma följde med(någon måste ju ta vagnen med Julia).När vi kom dit & tittade på listan insåg jag hur dum jag är-åka & storhandla med en Polo som barnvagnen nätt & jämt går in i!SMART!Det fick bli det nödvändigaste så får jag åka tillbaka när vi hämtar tårtorna på Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar