lördag 7 november 2009

Fredag!


Äntligen börjar det att ordna sig med Julias dop!Jag har hållt på att letat präst en tid nu då jag inte ville ha den som Borgs k:a erbjöd.Men jag trodde det skulle gå lättare än vad det har gjort,jag har ringt till många men inga har kunnat.Så ett tag trodde jag att allt skulle gå åt skogen-ingen präst =inget dop!Men idag ringde en kvinna från Borgs K:a & ville hjälpa mig & hon hittade tillslut en prälle!Villken tur vi hade med tanke på att dopet är om 2 veckor!Så idag åkte vi till kyrkan & kyrkstugan & kollade hur vi ska duka mm.Det känns jätte bra & det kommer nog att bli ett fint dop för min lilla tjej!

1 kommentar:

  1. Hej. Nu har vi bokat så vi kan komma på Julias dop. Tuva och jag tar tåget till Norrköping på lö-morgon, ser verkligen fram emot att träffa er. Idag är vi lediga, funderar på att åka o bada på ett badhus där de har en jätteskojigt barnbad med apor, sprutande palmer o grejer:-)

    SvaraRadera