söndag 8 juni 2014

Försöker och försöker..........

att inte tänka så mycket men det är svårt.Jag blir så arg när jag tänker på oddsen- av ca100000 barn som föds i Sverige per år föds ca 5 st med glaukom, två tredjedelar är pojkar, alltså ca 1 flicka om året i hela Sverige och det blev min Linnea! Helt jävla sjukt!!!!
Känns nästan som ett skämt när man pratar om det, att min niomånaders bebis har en ögonsjukdom som man oftas drabbas av när man kommer i 70-80 årsåldern.
Jag bara hoppas att vi får någon kallelse i veckan för det här med ögondroppar två gånger om dagen funkar inte alls när jag försöker, med Markus går det lite bättre men det är inte alls lätt, och det är jätte viktigt att man aldrig glömmer att ta dem. Hoppas också att de hjälper, men det får vi inte veta förrän vid nästa undersökning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar