lördag 8 mars 2014

Så var det min tur........

Igår kväll fick jag plötsligt jätte ont i magen.Det blev bara värre och värre.Vid 22 somnade jag i soffan, helt slut kände jag mig. Jag hann bars gå och lägga mig i sängen så fick jag springa till toan.Sen sprang jag emellan fram till 4.Då vaknade Linnea och var pigg. Jag fick helt enkelt ta med henne till toan.Då vaknade Julia och kom upp och ville att jag skulle gå och lägga mig igen.Som tur var hade det mesta onda försvunnit då och jag kunde gå in med båda. Under dagen har jag känt mig ganska ok, trött och lite mörbultad. Men det är ju bara att bita ihop, tjejerna är ju pigga och friska.Det är fan inte lätt att behöva vara superkvinna ibland!

Jag och Julia pysslade ihop ett litet stall till hennes hopphäst.Lite hönsnät, halm och vattenskål. Julia blev super glad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar