tisdag 11 mars 2014

Å underbara sol........

Som ger mig energi!
Idag har varit en alldeles jättebra dag!
Julia har varit på dagis för första gången på 11dagar.Så jag passade på att ta hand om mig själv lite.Det blev en promenad i solen så att Linnea somnade.Då gick jag in och åter igen dammade av löparbandet (efter förkylningar och magsjuka) och körde intervall jogging/Raskpromenad.Kändes som att jag skulle stryka med men efteråt är det ju faktiskt rätt skönt! 
När jag hämtade Julia sen på dagis tog vi en tur till affären och sen åkte vi hem och planterade penséer, älskar't!!!!
Julia är så duktig, känns som hon har lite gröna fingrar hon med!Det bästa av allt är att hon tycker det är lika roligt som jag, älskade unge!

Julia valde själv färg och blommor som hon planterade i sin kruka som ska stå utanför hennes lekstuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar