tisdag 4 februari 2014

Denna ständiga oro!

Idag var det dax för Linneas 6-månaders läkarkontroll.Undersökningen i sig är väl inget men idag ville jag kolla med läkaren om Linneas ena öga som vi har upptäckt är så mycket större än det andra.Jag har visseligen sett på bilder från när Julia var bebis att hon också hade det(inget jag tänkte på då dock!) och hennes ögon idag är lika.Men jag ville ändå se vad läkaren sa.Men man hoppas ju alltid att svaret ska vara" lugn det är inget, helt normalt, har sett tusentals!" men så blev det inte idag utan snarare "Oj, ja detta måste en ögonspeciallist titta på"
Ska man behöva gå och vänta på den remissen för att sen åka till det där sjukhuset och vara orolig för ännu en grej!Dessutom ska vi dit nästa vecka och kolla höften igen, känns himla obehagligt.Att mina små ska behöva gå igenom så mycket skit.Det får banne mig vara bra nu!!
 
Syster yster fick vara ledig från dagis idag.Hon skulle absolut med till BVC."Nej jag är mammasjuk idag som Linnea var igår" svarade Julia när jag frågade om hon skulle vara hemma istället!
Det är Julia i ett nötskal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar