tisdag 8 oktober 2013

Världens underbaraste ljud.......

Vi har haft kinkiga  Lisa här hemma ett par dagar nu och jag misstänker en "åtta veckors fas"! Men så ikväll när jag tyckte att det mesta var skit så kom det...... Linnea skrattade högt och mycket, ett riktigt skratt!  Det var så att jag var på nedervåningen för att få komma från en stund då hör jag Markus komma med Linnea som skriker.Jag tar henne på axeln och då slutar hon att skrika.Då börjar Markus göra pruttljud med tungan och busar med henne och hon börjar att riktigt skratta åt honom.Vi blev helt paffa först vad det var vi hade hört så Markus fortsatte att "prutta" och hon skrattade å skrattade.Det var ett så himla sött skratt.Jag blev så lycklig av det att jag blev gråtig(som vanligt) och allt gnäll kändes plötsligt som bortblåst.Det är sådana stunder som gör livet underbart! Snacka om att det kommer att "pruttas" hemma hos oss nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar