söndag 16 juni 2013

Sommarparty!

Igår var vi inbjudna till ett par i Strandhugget för den årliga sommarfesten! Markus som har legat i feber i flera dagar fick avstå.Jag hade också en skitdag först med svullna och värkande händer och fötter men när jag hade fått på mig mig min nya klänning och fixat till mig kändes det bättre.Jag drog iväg till festen där solen sken för fullt, maten stod på bordet, lekarna fixade och alla var glada att ses igen! Dock drog jag förstås lotten att anordna nästa fest som är i oktober men ett annat par anmälde sig frivilligt när de såg min panik.Fixa fest för tjugo pers med en tremånadersbebis, en fyra åring och en lantbrukarman är väl inte att rekomendera.Jag är evigt tacksam att jag slapp undan för den gången!Jag hade iallafall jätte trevligt men vid elva tackade jag för mig.Då gjorde sig förvärkarna sig påminda så det var dax att åka hem till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar