tisdag 2 april 2013

Värsta pysseldagen!

Imorse skulle jag till barnmorskan, då fick Julia hänga med mormor och kusin Maja som kom med tåget idag.När mitt besök var klart mötte jag upp dem på Arbetets museum.Där var det påsklovspyssel med tema melodifestival.Vi blev alla genast kreativa och fick ihop två st fina scener med artister.Vi hann även med en fika och lunchbuffen innan vi gick.På väg till bilen fick jag för mig att gå förbi Grå huset.Då fastnade vi där med nästa pysseltema, hängmobiler och pappersblommor.Julia fick till en super fin mobil till bäbis.Den är gjord av sugrör,tygremsor och knappar.Julia sa att bebis skulle tycka om att det prasslade och rasslade om den :)
När vi sen på em kom hem hade vi varit och pysslat i över sex timmar!Då var vi värda en glass på trappan i solen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar