tisdag 30 april 2013

Allt bara bra.....

Tidigt imorse åkte jag in på fastande mage till Lovisa mottagningen för att göra ett diabetestest.Först tog min barnmorska ett blodprov.Sen fick jag dricka en jätte äcklig glykosdryck som var så sött att jag bara ville klunka flera litet vatten.Men det fick jag icke,ingenting fick jag äta eller dricka.Jag fick inte änns gå, var tvungen att sitta still i TVÅ timmar!Sen tog vi nya blodprov, blodtryck mm.Proven var som tur var jätte bra och chansen för havandeskapsdiabetes var låg! Vi lyssnade på bebis hjärta också när jag ändå var där och det är alltid skönt att höra.
Efteråt plockade jag upp mormor och Julia och åt en stor baguette, var så himla hungrig.Lite för lång tid för en gravidmage att inte få äta något på 17 timmar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar