måndag 5 september 2011

Första dagen........

på Myran i Eksund idag.
Jag hade typ magkatarr hela dagen igår & inatt & kom på att det måste vara oro för inskolningen.Jag klarar nog inte en likadan inskolning som det blev förra gången.
Vi var 8st idag som skolade in, 6st tjejer  & 2pojkar.
Julia var inte sig själv & klängde väldigt mycket på mig & ville sitta i knät, villket hon aldrig vill göra annars.Alla andra barnen fann sig direkt & verkade ha roligt.Jag kan inte förstå varför Julia inte gillar`t.Hon  är ju i vanliga fall så social & uttåtriktad & en liten "rymmare" som struntar i mamma & pappa.Men dagis kanske inte är hennes grej, jag vet inte.När det var slut därimot & vi gick ut på lekplatsen kom hon igång & visade sitt rätta busiga jag.Ja ja det var bara första dagen...........

Tur att Ebba var med & gjorde det skojigare iallafall!

1 kommentar:

  1. Lilla tjejen! Det kommer att gå fint - bara låt henne ta den tid det tar att vänja sig vid den nya miljön - hon behöver bara lite längre tid innan hon släpper loss helt enkelt. En helt sund inställningen egentligen - hon vill ha koll först :-) Hon kände säkert av dina fjärilar i magen också ;-)) Kram Kram Camilla

    SvaraRadera