söndag 21 augusti 2011

Den STORA karusellen......

Igår var vi en sväng på stan & kollade in Augustifesten.Jag hade lovat Julia att vi skulle åka lite karuseller eftersom att vi hade sett dom när de ställdes iordning ett par dagar tidigare.Jag tyckte att det lilla barntåget skulle vara lämpligt för henne så vi hoppade på det.Hon tyckte väl att det var ok men pekade hela tiden på den lilla berodalbanan.Jag tyckte hon var för liten men hon ville absolut så hon & Markus gick & köpte en billjett & hoppade på.Jag tittade & väntade mig nästan att hon skulle börjar gråta när den snabbt for neråt men icke.Julia tyckte det var jätte skoj & den när den slut pekade hon på flyggande mattan, men där gick vår gräns!
 Efteråt gick vi till skafferiet & tog en fika.Julia hittade lite tidningar & la sig på golvet & läste.

Våran lilla busfrö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar