tisdag 17 maj 2011

Skön tisdag.....

Denna lediga dag har varit SÅ mysig.Julia & jag vaknade tio i nio!!!!Vi käkade frukost & grejade lite.Det gjorde inget alls att det regnade ute,var bara skönt.Julia somnade igen sen vid halv ett & sov till två.Då låg jag framför TV:n.Vi gjorde sen i ordning oss & åkte in till stan & åt en sen lunch med mormor som också var ledig.Jag hittade en snygg väska som jag köpte för födelsedagspengar, kul!Efter det hade vädret klarnat upp så vi åkte till Folkparken & lekte en stund.Det är också en himla trevlig lekpark i stan!När vi kom hem gjorde jag en god fiskgratäng med "man tager vad man haver "smak & rabarberpaj till efterätt.Så bra jag har det!!!



 Fina rosa pajformen fick jag i present av Camilla, Henke & Wilmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar