tisdag 3 maj 2011

Mitt Tusende inlägg!

Ledigdag med Julia.
Jag fick faktiskt sovmorgon, Julia väckte mig halv nio.Det var skönt fast jag hade nog kunnat sova ett par timmar till!
Dagen har varit väldigt lugn & skön.En sån mysig dag som vi brukar ha när vi är lediga, äta sen frukost & gå i pyamas till lunch.När Julia sov passade jag på att måla lite runt fönstrerna i hennes "rum".Jag har inte haft lust med renoveringen på ett tag men nu måste vi sätta igång igen. Oj villken skillnad det blir, så ljust!



Ljuset på bilderna blev visst inte så bra!

Efter lunchen gick vi ut & lekte men det blev en kortis för det var inte länge som solen sken.Vi åkte istället & köpte mer tapet till köket & då började det snöa som bara den, sinnes sjukt.För att pigga upp oss köpte vi med oss varsin kanelbulle från mc donalds drive in för jag vägrade gå ut i skit vädret & åkte hem & fikade.
Efter mer lek & tre maskiner tvättade känner jag mig nöjd med denna idag.
Vi är lediga imorgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar