onsdag 18 oktober 2017

Kan inte hjälpa det ..........

tycker bara att livet är så farbannat orättvist.Ligger här i tårar efter ännu en gång hos ögonläkaren idag som konstaterade det som jag har varit rädd för- att trycket återigen är högt i Linneas öga och att vi måste in på operation så fort som möjligt.Jag har ju antytt att det ena ögat har blivit större men ingen annan har tyckt det så jag har försökt förträngt det. Man ska alltid lyssna på magkänslan!!!
Nya läkaren pratade grönstarr också, något som den första som opererade henne lugnade oss med att det inte var det.Vi fattar ingenting! Det måste bara vara fel. När man läser om den sjukdomen vill jag bara gräva ner mig. Varför Linnea????Känns som en sten i magen......
Men jag är så sjukt stolt över vår älskade Linnea som idag fick genomgå tre olika undersökningar och gjorde det super bra.
Hon är fantastisk❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar