onsdag 27 mars 2013

Å så vad det Julias tur........

Straxt efter att jag hade lagt mig för att läsa bok(har inte gjort det på tre år) igår kväll hörde jag Julia började gråta och sen ropade efter mig. Så var den nya madrassen och heltäckningdmattan invigd!Det var bara att börja sanera, duscha av Julia och skicka sms till chefen att det var dax att vaba igen! Julia var så himla duktig sen hela natten och skyndade ut till toan varje gång hon kräktes.Jag blev både förvånad( är ju inget vi har lärt ut!) och väldigt stolt, min duktiga tjej.
Idag har hon varit förvånansvärt pigg men dock inte velat äta något mer än en rostmacka på hela dagen och sen sovit i flera timmar.Markus har ätit vitpepparkorn och drukigt whisky, vi vill ju inte ha näste man liggandes hela påsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar