måndag 18 februari 2013

Sviter efter jobb och helg.........

Kom idag!Hela dagen har jag haft sprängande huvudvärk, svullen och värkande mage och tröttkoma.Julia vaknade med en rinnande näsa.Jag brukar alltid vara helt slut och ligga en halv dag när jag har jobbat, denna vecka var det dessutom alla hjärtan och torsdagensjobb innebar att jobba fullt ös och stå upp i åtta timmar, något som magen inte direkt gillar.På fredagen var det lugnare på jobbet men vi hade ändå att göra och sen direkt efter jag slutat drog vi till storstan.Där blev det heller inte mycket vila, ja så igår var det städning och kalas på schemat. Det resulterade i att denna dag blev inget som jag ville utan mest liggande i soffan.Dock tror jag faktiskt att Julia njöt av en hemma dag med mams för det var inte ett enda klagomål på hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar