söndag 24 juni 2012

En mamma-Julia dag!

Helgen har väl varit lite sisådär då jag har varit sjuk , Markus jobbat & vädret inget vidare.Så idag ville jag göra något skoj med min dotter.Hon har pratat & längtat till Kolmården länge nu så dit fick turen gå.Det är så skönt att vara där, man är ute i friska luften, finns alltid något att göra & olika saker dessutom , mat & toaletter överallt, & massor med andra barn att titta på & leka med.Idag tog vi inte hela parken för det orkade jag inte.Det blev Savannen, barnens lantgård, lekplatsen & Bamses värld.Å det räckte gott & väl för jag var helt slut sen  & även Julia men  hon ville absolut inte åka hem.
                                 Vi har det så mysigt & roligt Julia & jag.Det är jag så lycklig över!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar