tisdag 24 april 2012

Fixar dagar.....

Började morgonen med att göra min deklaration så att jag får mina cash till midsommar!!!
Sen bar vi ut dammsugaren & körde en städning i min bil.Idag var det dax att besikta den så jag fick även order av Markus att tvätta den.Julia & jag plockade upp mormor som hängde med till "regnhuset" som Julia kallar biltvätten för!När den var ren & fin & städad åkte vi till besiktningen där "han" gick igenom galant.Så himla skönt att ha en bra bil, som man slipper hålla på att ombesikta hela tiden!
Övrigt under dagen hann vi med att kolla efter lite presenter till Markus, käka Tai, leka & fika.

Igår bokade vi en lekträff med Lisabet , Albin & Liv.Alltid bra att få hem besök så att det blir lite ordning & reda.Medans Julia sov hann jag med att tvätta massor, dammsuga, & började att röja inför rivningen av köksskåpen.När vännerna sen kom firade vi Livs 2-årsdag i efterskott med fruktsallad & sen lekte barnen i timmar.
Två riktigt sköna & "nyttiga" lediga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar