lördag 21 januari 2012

Veckan började illa men slutade underbart!

Imåndags drog Markus iväg till Tysklad genom firman.Jag & Julia skulle få klara oss själva under veckan.Första natten vaknade jag & kände mig dålig, kul....magsjuk!Jag fick springa hela natten & sov knappt enblund.På morgonen väckte Julia mig  & sa att Tv inte fungerade, vi hade fått strömavbrott!
Precis det man vill efter en "härlig" natt på toan.Då chefen var i London & jag var ensam ansvarig för butiken vad det bara att masa sig iväg till dagis & jobb, knappt levande.Tjutfärdig gick jag till affären & köpte mig en cola som fick bli den dagens intag.Jag begriper inte hur jag lyckades ta igenom mig arbetsdagen, hämta Julia på dagis, åka hem & laga mat.Det blev en väldigt tidig kväll den dagen!Har ångest över alla människor jag mötte den dagen som kan ha fått min smitta men vad skulle jag ha gjort?!Dagarna efter mådde jag helt plötsligt jätte bra.Julia fick vara hos mormor eftersom att jag jobbade kvällar men det gick så bra så bra.Igår kom Markus äntligen hem & vi packade in hela familjen i bilen & åkte till Vildmarkshotellets dagspa.Ett helt underbart ställe & det blev ju inte sämre att vi hade HELA anläggningen för oss själva.Vi badade hela dagen i de olika poolerna, roligast var poolen med strömar.Där kunde Julia "simma" runt nästa själv med sina super bra armkuddar.Markus & jag tog en varsin ryggmassage innan det var dax att bege sig hem igen.Julia däckade i bilen & det var inte långt ifrån för egen del heller.Vi stannade & köpte med en flaska vin & pizza & åkte hem & myste.Villken toppen dag!
                                      Vi fick en varsin fin badrock att strosa runt i!




1 kommentar:

  1. Åhh - vad det lät härligt med spa-dag! Mysigt för er! Det ser ut som om Julia trivs som fisken i vattnet. Kanske familjen Mattsson kan få till en spadag på Kolmården framöver.

    SvaraRadera