lördag 8 oktober 2011

mini kickoff......

ja vi är ju inte så många på jobbet, men någe måste man ju hitta på ändå tyckte chefen.Så hon & jag gick tillsammans med vår bästa praktikant Frida, Pias dotter & hennes vännina till No arton.Det är ett parfymeri & skönthetssalong i knäppingsborg.Det var mycket trevligt, de bjöd på vin, ost & kex & så tog de hand om allas "problem" & sen fick vi alla en proffs make up.Jag fick ögonbryn för första gången i mitt liv när Juanita färgade dom, väldigt nöjd över det.Med en underbar skön ansiktsrengöring & en goodiebag i handen åkte jag hem väldigt nöjd & det gjorde de andra också.Verkligen ett trevligt tips att göra med tjejkompisarna, kanske innan en utgång!





(man skulle kunna tro att det blev lite för mycket vin av dömma av mina ögon men jag körde faktiskt.Bjuder på den!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar