lördag 4 juni 2011

Ingen klämdag för mig........

Jag jobbade istället heldag.Men det var kul, mycket folk ändå som strosade & shoppade i knäppingsborg Pia & jag trodde vi skulle få en lugn dag & kunna städa & röja men vi hade att göra hela dagen!Jag passade också på att shoppa lite.Lemon tree som säljer Gerbera serien som jag gillar hade flyttrea så då var jag ju bara tvungen att komplettera två limefärgade muggar till mina röda.Väldigt nöjd är jag över dom!
Julia som skulle ha varit den enda ungen på hela dagis (stackarn) fick istället vara hemma med pappa.Men dom hade haft det jätte mysigt & det var nog bra att hon slapp vara där när det var så himlas varmt ute.Nu kunde hon istället sitta i badbaljan & plaska medans Markus & kompis Fredrik målade hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar