lördag 30 oktober 2010

Uppdatering från sjukstugan......

Ja här är det inte muntert det kan jag lova.Nu har jag inte bara min egna förkyldning(som för övrigt aldrig verkar att försvinna) att ta hand om,nu är även Julia dunder sjuk.Markus verkar ha klarat sig bra men han sa igår att det börjar att kännas i halsen så det är nog bara en tidsfråga.Han har fått flyttat ut till TV rummet så att vi snorjäschar får ligga i sovrummet & hosta ikapp.Snart går vi varann på nerverna totalt, jag är så trött på att ligga i detta hus nu,har varit instängd i 6 dagar nu.Kan ju tycka att man borde tillfriskna snart då men icke, igår kände jag mig sämre & idag är Julia det.Det är "underbart" att vara sjuk gånger2, tänk er själva med dubbelt av allt.När jag har snytigt mig är det dax att snyta Julia för att sen tillbaks till mig.....Har iallafall ingen feberfrossa längre & det är ju alltid någe, i 3dagar låg jag antigen & skakade & frös eller så var det helt tvärtom,elementen skruvades upp & sen ner, upp & ner.........Tack för stödkommentarerna men det är fortfarande riktigt synd om oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar